تو بگو من مقصرم یا طرف؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
نوشته شده توسط : peyman

 من یه دوست دارم که قرار گذاشتیم از همه ی کارای هم خبر داشته باشیم و اونم قبول کرد حتی رمز آیدی همو داشتیم من یه کارایی می کردم که اونم خبر داشت و میگفت اشکال نداره . بد من گفتم رمز اون آیدیتو بده نمیداد منم ناراحت شدم و بهم نمیگفت که موضو چیه هر وقت بحثشو می کردم هی کش میداد تا میگفتم غلط کردم. بعد گفتم دلیلش چیه اومد یه موضوعی گفت که قبلا بهم گفته بود که تمومش کرده بعد به من میگه که من مقصرم . البته جز احوال پرسی و حل مشکلات کاره دیگه نداشتند بعد من بهش گفته بودم یا اون یا من ولی بینمون اومد.حالا که فهمیدم به نظرت چه کنم؟؟؟؟؟؟مقصرم؟؟؟؟؟؟مردانه اگه مقصرم بگید؟؟؟





:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: